lördag 19 september 2009

Skivsläpp och beställda prylar

Jag ser fram emot Winnerbäck. Ja, jag och I ska och se Winnerbäck. Och jag är pepp. Även om det är länge kvar. Nya skivan är släppt och ska beställas i helgen så jag får den till veckan. Blir lite gamla Winnerbäck skivor som jag inte har också, när jag ändå håller på =) Borde städa, men säg mig, vem vill städa när man inte kan böja på benen?
Jag känner mig som en 80-årig tant och jag är ungefär lika smidig som en.
Men livet tar och ger. Lite kanske jag får skylla mig själv, man kan inte anklaga mig för att vårda mina knän ordentligt direkt ;)

Konstaterade igår kväll att jag handlar för mycket. Får se vad för grejer som kommer till veckan. Ska nu göra klart min fotobeställning, ni vet sådär 100 foton för endast portot. Ja, det blir fint säger jag och beställer i mammas namn då jag inte är 18 än.
Jag berättar det faktiskt för henne innan. Så ni inte tror något annat. Och jag betalar allting själv också. Förutom nya skivan av Winnerbäck och korset. Det är mina konfirmationspresenter.
Haha, jag konfirmerade mig klart sista maj. Men har inte hittat något jag ville ha.
Nu är det klart iaf.
Och nej, nu ska jag sluta dilla.

Over and out

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej! Kul att du börjat skriva igen. Min blogg uppdateras inte så ofta heller. Min bästa kompis har också beställt winnerbäcks nya skiva. Hon ältar den så man kan bli tokig =) Och så ska hon på tre av hans konserter i vinter, galet. Kul att höra från dig igen. Kramar