fredag 18 september 2009

Kanske ett eller två?

Jag tror att jag har kraschat båda mina knän. Jag kan inte resa mig upp, jag kan inte gå utan att det gör ont. Det gör ont då jag sitter och har sånt där "feberpirr" i benen hela tiden. Jag tror att båda mina knän är åt helvete. Tyvärr. Blir det inte bättre så blir det vårdcentralen på måndag! :)

Helg nu, fast jag behövde inte fara idag. På grund av mina knän och vi hade hälsans dag och skulle gå minst 7 km :o Jag kan knappt ta två steg. Var på hjälpmedelsmässa igår, väldigt roligt faktiskt! Fick luncha med finaste J och L. Hade en fin dag, med fint folk =)

Är sugen på att ta hästen och fara ut på en ridtur... Men det klarar nog inte mina knän, tyvärr.
Såg idol ikväll och jag gillar verkligen Nils. Han är så charmig. Och sen sista killen som gick vidare var galet bra och väldigt söt ;)

Over and out

Inga kommentarer: