tisdag 22 september 2009

Dagarna går och tiden med dem...

I söndags var jag och röstade i kyrkovalet. Viktigt tycker jag.
Igår var det en stressig dag. Började 8.20 och slutade 17.00. Och klockan 18.00 skulle Sofia föreläsa i luleå och jag skulle hinna äta och åka dit (det tar ca en halvtimme). Men fick sluta 16.00 så jag hade i slutändan gott om tid :) Hann kika på utställningen av särskilda vuxna igen, den är mycket bra.
Var nog inte beräknat att det skulle komma så många på Sofias föreläsning för lokalen var alldeles för liten och det slutade med att vi som satt längst fram nästan satt i Sofias knä. Men Sofia skötte det väldigt bra och det var så grymt kul att få höra henne föreläsa och träffa henne. Köpte hennes andra bok efteråt och fick den signerad ;)
Himla lyckad dag! :D

Idag har allt bara flutit på. Köpte hårfärg så nu är jag rödhårig ;) Och jag fick mina "Alltid älskad" böcker och "Det är aldrig kört!" samlingsvolymen. Fick även mina framkallade bilder.
Har varit på kören och sjungit nu, så himla skönt! Jag tycker som himla mycket om att sjunga. Och i kör behöver inte varje enskild ha vacker röst, det blir fint tillsammans! :)

Blir nog en tidig kväll för jag har så mycket jag vill läsa! :D

God bless you.

Over and out.

1 kommentar:

rita sa...

Hej jag undrar finns det en chans att du har msn och man kunde snacka med dej lite om kristen domen ? hör av dej på nåt sånt om man kan skriva e-mail till varandra eller dyligt.