torsdag 24 september 2009

Kontakt?

Har fått en förfrågan om att kunna kontakta mig. Lägger ut en mejl här så den kan ni mejla till om ni vill något.
likeastarchild@live.se

Hör gärna av er!
Du som har frågat lämnade ingen mejladress eller någonting så jag hoppas att du läser min blogg och ser det här. :)

Ska vara hos en vän hela helgen. Först ville en annan vän att vi skulle ut och festa i helgen, men hon ville dricka och kände att det inte var lika roligt då jag inte dricker alkohol. Dels för att jag tror att Gud helst ser mig nykter och för att jag inte vill.
Så blir istället att träffa en annan vän och sova där. L och jag har så himla roligt ihop. Så det blir nog en kanon helg. Blir tjejkväll med en annan tjej på lördag.

Ibland upplever jag att jag har väldigt stark kontakt med Gud, ibland tycker jag att den försvagas. Och jag tror att det måste vara så. Annars kan inte min tro växa och förändras. Det är viktigt att låta den växa och förändras men att samtidigt lägga ner tid på det. Meditation har fungerat väldigt bra för mig. Ofta ber jag på bussen, varje morgon faktiskt.
Det är skönt att alltid veta att Gud finns där och tröstar mig då jag behöver honom. Jag är så lycklig över allt han ger och jag har därför valt att ge honom mitt liv och tillit.

God bless you

Over and out

Inga kommentarer: