måndag 13 april 2009

Idag är en helt okej dag

Idag är det en bra dag, eller i alla fall en bättre dag. Det är fint väder, det är varmt och då blir jag glad. Jag tvingade ut Polly en sväng, mysigt. Jag ska snart svara på sms, som jag fick då jag red. Jag vet bara inte vad jag ska svara. Men JA, Ida vi ska ses i veckan. Jag känner för många som heter Ida, bara så ni vet.
Jag försöker göra mitt hälsoarbete om kost men jag fattar faktiskt ingenting. Verkligen ingenting. Usch, jag blir så less då. Åh. Kan ingen göra detta åt mig?

Nu försöker jag hitta mer information om Engla Louise som var med på sjukhuset förra året, men ingenstans hittar jag något mer än just det som jag läste då programmet sändes. Jag hoppas att det har gått bra för henne i alla fall.

Tänk vad svårt det kan vara att få livet att gå ihop, men jag vet att det går. Det vet jag!

Ida, min vän du är så helt underbar! Jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade dig finafina syster! <3

Over and out

2 kommentarer:

Herr O sa...

Du är bästigast i hela världen :D Och Ida också, fastän jag inte känner henne :D

Bea sa...

Jag ville bara säga att jag känner Engla-Louise, jag har varit på samma behandlingshem som henne, och hon är fortfarande väldigt sjuk och är tillbaka på akademiska sjukhuset i Uppsala i väntan på en egen anpassad behandlingsplan för henne.. Men hon är fortfarande en söt liten rosa prinsessa som är världens starkaste!