måndag 20 april 2009

Fötter på benen och händer på armarna och sen då?

Hahaha, seriöst. Vad fötter, vad händer. Äsch, nej jag kan inte låta bli att driva med dig lite. Jag fattar, jag hajar eller något liknande :)
Buster sussar söt vid min högra fot, livet har inte allvarligt att bjuda på. Eller allt för mycket allvarligt men ingenting jag faktiskt orkar med. Nu har vi vår även här i Norrbotten, snön har börjat smälta och mycket som vi inte har sett en skymt av i vinter har kommit fram.
Så mysigt säg!
Jag har haft magsjuka, så trist. Inga karameller för mig i lördags inte. Men det ska jag allt ta igen.
Haha, det vill jag lova. Men en god natts sömn är alltid bra.
Nu ska jag sova.

Gon Datt :)

3 kommentarer:

Johanna sa...

uscha va jobbigt med magsjuka. Det är ju bland det värsta som finns. Hoppas du har kunnat njuta av det härliga vädret idag. Kramar

Herr O sa...

Vad händer som fötter när man lever och njurar :D
Såå våren har kommit dit.. det betyder alltså att temperaturen har sjunkit från -50 till -30, va? :D
Maha, du är bäst, och du vet det och jag vet det och du vet det också :D Me loves you sötingklant :* <3

Herr O sa...

Eh.. fast temperaturen ökar väl när det går från -50 till -30.. jaja whatever who gives a crap :D