lördag 27 mars 2010

Upp och ner, ner och upp

Just nu går livet verkligen upp och ner.
Ena sekunden så otroligt bra och nästa så otroligt dåligt...
En vän fick en hjärtinfarkt, min kropp hänger inte med, mitt huvud hänger inte med, vänner går för att dem inte orkar med min problematik osv. Jag känner att det blir så mycket tyngre än det brukar vara och jag har så otroligt ont och vet inte vad jag ska göra.

Även fast jag vet att det finns dem som har det värre så är det tungt såhär. Jag vill vara 18, jag vill festa, jag vill ha roligt.
Jag vill inte vara 18 med en kropp som tillhör en 80 åring, med värk, trötthet och annat.
Och jag måste hitta en balans. Men hur gör man det? Och vad finns det för hjälpmedel mot fibromyalgi och var får man hjälpen ifrån?
Så många frågor, så lite svar.
Jag testar ett naturläkemedel som heter "Gerimax" nu för att se om jag blir nå piggare, är inte helt säker på att det ger något men prövar ett par dagar till för att vara på den säkra sidan.

Over and out

God bless you

Inga kommentarer: